Monday 22 April 2013

oh terharunya....

nie fs nk buke citer
citer zaman tok kaduk
pada 10/3/2012
merupakan stahun cukup aq n sidia...

fuh....
lame ny citer ko bwu nk update...

okey saya n sidia ddk amat jauh iaitu sejauh x twbape kilo meter...
okey dy dox kemaman saya kuantan

sumpah mmg kami cjj...
owh tp x sangke smpai lame mcm nie....
selama 1 tahun x prnah jmpe...just send gmbr melalui fb...
u see kami sibuk mengalah kn kucing2 

oey nk citer pengalaman cjj saya
hey jgn garu kepala lagi...
belum sata stat 
okey cjj meas cinta jarak jauh...

okey saya nk ckp rmai owg mnt x la....
kiter x secantik owg laen...
just a fresh face i bwk tiap2 ary...tnpe makeup....maaf klw ad yg terasa....x brniat nk singgung haty semua....

okey sy pnh cjj dgn pelbagai jnis manusia...
ad yg dox 
kb
pekan
jerantut 
n bnyk ag da lupe

em cjj yang nie lah yg pling lame bertahan....
biaseny klw cjj x smpai pown sebbulan da lenyap n x dpt d contact

ok
sambung citer
cjj kali nie ....beliau begitu prihatin n memahami saya setiap masa....

okey saya nie x cerewat....
fuh.....sy ngaku cjj kali nie ad owg sy jd kn mangsa(si a) utk pos2 wat ever...
nk ckp owg 2 owg tgah x la kn...sbb dy x tw sy kapel dgn ......

em sy mulany x igt bahawa saya ad kawan satu sekolah dgn bf kesayangan sy nie....
tetibe...ad kawan ckp yg pkwe dy dox satu skul dgn pkwe saya...(si a)
okey si a nie saya kenal dy sbb dlu dy sati klaz n same umo ngn saya....

oey d sebabkn dulu kiter owg mcm kwn2 rapat...
so bile nk mntx tlg x rase sgt mcm kene tpu ke @ whatever lah kn....
okey...
saya nie dgn x malu...okey nk malu ap bkn x pkai bju kn???
saya mntx tlg lah dgn si a ...
n tnye si a nie knl x bf sy....
when si a nie automatic jwb knl
sy ap lg memacam harta bnda saya tnye...

okey si a yg saya kenal adlh seorg yg jujur n blh d percayai....
okey da abz mukadimah...
okey 
sambung blik sy x jangke n sangke pown ap2 akn belaku antara bf saya n si a td

tibe2...


si a msg(FB) saya di ckp ad x gf aq bg ko ap2?? 
p2 saya nie pelik lah...
ckp xtw xad...
p2
si a ckp ko g ambk bnda pkwe ko kirim kt aq....
kt umah bf aq..
saya mula x caya...
tp
seperti saya kate lah si a nie jujur owg ny....

so sbb caye at si a nie saya g umah gf si a nie
saya punye rumah n gf si a punye rumah amat lah dekat...jalan kaki sampai...

so g umah gf si a...
bg salam lah kn???
em
p2 gf si a pown kuar n bwk lah bnda yg bf saya bg
sy x mntx ea....but dy yg bg...
n gf si a nie adlh bff sy....
gf si a 2 ckp ketat but x tw ngn sy muat x???

nk tw saya dpt ap???
okey nanti bwh sekali entry nie saya letak...

okey fs x mntx but dy yg bg...

nie gmbr ny...
pling berharga
 mmg ketat...tp blh cabut
nie wrne sebenar dy...sekali ngn kotak

No comments:

Post a Comment

sayang kamoo...thanz form comment
ad mase datang lah lagi....komen baik2....kerana anda adlh insan yang baik <3 <3