Thursday 14 March 2013

diperlukan @ tidak???

em
saya banyak merasa diri ini hanya diperlukan pada masa susah sahaja....
mase senang saya bagaikan tidak wujud

nak citer lah
em....
kadang2 mmg ad terasa haty...
sebab di layan dengan x senang....
bg dy owg sy hanya ad mase dy owg nak dan perlukan pertolongan dr saya

but
bile diaorang xad ap nk mntx tolong mesty dy owg akn lupakan saya
nak cakap terasa mmg lah....
da lame perasaan psal nie....
tp
saya wt mcm biasa....

nak citer lagiiiiiiiiiiii
dulu selalu gak jge haty owg....
tp
sy da rase mcm mne jge haty owg tp owg x jage aty kite
kononny dulu
bialah haty owg suka....haty kite duka???
em 
sbb nk jge sgt haty owg .... haty sendry terluka!!!!!!!!

jelah cerita kali nie....
setakat nie saya x prnah jumpe kawan yang same2 senang dan susah
sy mmg x sebaik2 kwn
tp
sy cuba utk menjadi yang terbaik....
harap dpt jumpe kawan sejati yang sebenarnya,....

  • kwn yang baik adlh kawan yang menegur kesilapan kawan ny....
  • kawan yang baik  xpernah menyembunyikan ap2 yang membuat haty kwnny terluka
  • kawan yang baik akan perbaiki diri kawan ny
mungkin
saya xad semua yang ad diataz...
tetapi saya cuba utk mencari kesilapan sendry....

sekian

No comments:

Post a Comment

sayang kamoo...thanz form comment
ad mase datang lah lagi....komen baik2....kerana anda adlh insan yang baik <3 <3